Журналістика без стереотипів: як формується гендерний профіль українських медіа

26.02.2025

6 березня відбудеться презентація дослідження Гендерного профілю українських медіа. Напередодні Міжнародного дня боротьби за права жінок журналісти, медіаексперти та представники громадянського суспільства зможуть дізнатися, хто і як створює інформаційний контент в Україні, а також наскільки гендерно збалансованим є медіапростір.

Дослідження 2024 року охопило різні типи медіа — телебачення, радіо, друковані та онлайн-видання. Це дало змогу ширше вивчити медійне поле. Проаналізовано 492 анкети, що відображають реалії роботи понад 8900 медійників.

Організатори – Національна рада у співпраці з ГО «Жінки в медіа» та Урядовою уповноваженою з питань гендерної політики України.

Захід проводиться в рамках проєкту «Мережа гендерних аналітичних центрів: посилення спроможності задля розробки передових політик, оцінки впливу, стратегічної адвокації та сфокусованих комунікацій щодо політик», що виконується Українським Жіночим Фондом за підтримки Європейського Союзу.

Результати дослідження представлять експерти, серед яких:

  • Ольга Герасим’юк, голова Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення;
  • Катерина Левченко, Урядова уповноважена з питань гендерної політики України; 
  • Ярослав Юрчишин, голова Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова;
  • Мілена Горячковська, координаторка проєктів Українського Жіночого Фонду;
  • Ліза Кузьменко, голова ГО «Жінки в медіа», членкиня Комісії з журналістської етики;
  • Зоя Красовська, аналітикиня дослідження, членкиня ГО «Жінки в медіа».

Захід відбудеться у форматі круглого столу 6 березня (четвер) із 14:00 до 16:00 в Укрінформі (вул. Богдана Хмельницького, 8/16) у двох форматах – офлайн і онлайн.

Запрошуємо журналістів, медіаекспертів, представників медіаспільноти та громадянського суспільства.

Для участі офлайн просимо зареєструватися: https://forms.gle/Y5RbzmvqU8C5z24k6

Дивіться онлайн на YouTube Укрінформу

Нагадаємо, Національна рада у співпраці ГО «Жінки в медіа» вже другий рік поспіль проводить аналіз і складає гендерний профіль українських медіа. Із результатами 2023 року можна ознайомитися тут.


Перейти до вмісту